Sultan Tarlacı - 197 Gün

Sultan Tarlacı - 197 Gün


Ölmeden önce en son hatırladığım, kaçmama bir gün vardı. Federico’nun
villasında bana ayrılmış odamda televizyon izliyordum. Sonra
görüntüler kaydı. Renkler kayboldu. Şu beyaz ışık ve tünel denilen
hikâye var ya! O hikâye doğru. Yaşarken hep merak etmiştim
de yeri gelmişken belirteyim dedim. Neyse, kendimi o kadar küçük
hissediyordum ki, sanki bir böcek. Işık beni elektrik süpürgesi gibi
çekiyordu içine ama anlık olan şeyler bunlar. Sonra ne oldu derseniz
birden renkler yeniden geldi. Yüksekçe bir yerden aşağıya bakıyordum.
Bu, az önce televizyon izlediğim odamdı. Kendimi gördüm.
Yerde yatıyordum. Sonra Federico’yu gördüm.







Sultan Tarlacı - 197 Gün Sultan Tarlacı - 197 Gün Reviewed by Unknown on 03:56 Rating: 5

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.